Termeni si Conditii

1. Definitii si termeni

Vanzator - SC KA&MA TRADING SRL, cu sediul social in Str. Riga, nu. 4, loc. Mosnita Noua, Jud. Timis, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J35/105/2011, cod fiscal RO 27921414, Best Sleep marca inregistrata a SC KA&MA TRADING SRL, Website – www.bestleep.ro si subdomeniile acestuia, email office @bestleep.ro si comenzi@bestleep.ro

Cumparator – persoana fizica/persoana juridica sau orice persoana juridica care isi creeaza un cont pe Site si emite o Comanda.

Utilizator – Site-ul poate fi accesat gratuit, iar simpla parcurgere a paginilor acestuia nu este conditionata de inregistrarea utilizatorului. Totusi, pentru a beneficia de anumite servicii oferite de site, precum si pentru a achizitiona produsele oferite de acesta sau pentru a verifica starea propriilor comenzi, va trebui sa va inregistrati ca utilizator. Inregistrarea ca utilizator implica acceptarea prealabila a termenilor si conditiilor de utilizare a Best Sleep, marca inregistrata a SC KA&MA TRADING SRL, si a politicii sale de confidentialitate. Aceste reglementari constituie baza contractuala a relatiilor dintre utilizatori si companie. Deoarece prevederile termenilor si conditiilor de utilizare si ale politicii de confidentialitate pot fi modificate, va rugam sa le revizuiti periodic.Daca nu mai sunteti de acord cu prevederile acestora, va rugam sa nu mai accesati/utilizati serviciile Best Sleep. Daca utilizati acest site, sunteti responsabil pentru pastrarea confidentialitatii datelor de acces in contul dumneavoastra de utilizator creat pe site si sunteti de acord sa va asumati responsabilitatea pentru activitatile desfasurate sub contul dumneavoastra de utilizator creat pe site. Best Sleep isi rezerva dreptul de a inchide conturile de utilizator, de a modifica/elimina texte, imagini sau de a refuza vanzarea produselor la discretia sa. creat pe site si sunteti de acord sa va asumati responsabilitatea pentru activitatile desfasurate sub contul dvs. de utilizator creat pe site. Best Sleep isi rezerva dreptul de a inchide conturile de utilizator, de a modifica/elimina texte, imagini sau de a refuza vanzarea produselor la discretia sa.creat pe site si sunteti de acord sa va asumati responsabilitatea pentru activitatile desfasurate sub contul dvs. de utilizator creat pe site. Best Sleep isi rezerva dreptul de a inchide conturile de utilizator, de a modifica/elimina texte, imagini sau de a refuza vanzarea produselor la discretia sa.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Porecla este asociată cu informațiile de pe Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea „Nume de utilizator”.

Client – persoana fizica/persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SC KA&MA TRADING SRL (electronic, telefonic, etc.) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SC KA&MA TRADING SRL si aceasta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza sa fie furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Comanda – un document electronic care actioneaza ca o forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile, iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa efectueze plata pentru ele.

Campanie – actul de a expune, in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii cu un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de Vanzator. 

Cont – sectiunea Site-ului formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului sa trimita Comanda si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului pe Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Contract - reprezinta contractul la distanta conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014, incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si Cumparatorului. 

Conţinut

• toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate in alt mod prin utilizarea unui dispozitiv electronic;

• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de acesta;    

• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele aplicate de Vanzator sau de un tert cu care Vanzatorul a incheiat contracte de parteneriat, pe o anumita perioada;    

• date referitoare la Vanzator sau alte date privilegiate ale Vanzatorului.

Drepturile de proprietate intelectuala
 - continutul si designul SC KA&MA TRADING SRL -Best Sleep, precum si orice alt material conexe trimis de dvs. prin e-mail sau furnizat prin orice alte mijloace, apartin companiei si/sau colaboratorilor sai - acolo unde acest lucru este in mod expres specificate (drepturi de autor) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Nu puteti utiliza, reproduce sau permite nimanui sa utilizeze sau sa reproduca materialele Best Sleep si nici nu puteti utiliza cadre pentru marci comerciale, logo-uri sau alte informatii protejate de legea drepturilor de autor fara permisiunea prealabila scrisa a companiei.

Review - o evaluare scrisa de proprietarul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, o evaluare bazata pe experienta personala si capacitatea acestuia de a face comentarii calitative si de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de producator , atata timp cat intrucat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu incalca dreptul la viata privata sau legea privind protectia proprietatii intelectuale; nu contine virusi informatici, comunicatii comerciale sau politice care incita la ura sau intoleranta.

Comentariu – evaluare sau observare cu scop critic, pe partea unei recenzii sau a unui alt comentariu. 

Intrebare – forma de adresare altor Utilizatori/Clienti/Cumparatori in scopul obtinerii de informatii despre produse sau servicii din pagina respectiva.

Răspuns-  informatii scrise care sunt trimise Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a pus o intrebare pe Site, pe pagina unui anumit produs. Raspunsul este o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator altui Utilizator/Client/Cumparator intr-o discutie.

Document - acesti Termeni si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodica, exclusiv electronica, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile cuprinse in aceasta. 

Tranzacție - incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Somproduct, catre Cumparator, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt specificate in Comanda.

2. Conditii generale

Plasarea unei comenzi catre SC KA&MA TRADING S.RL reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile prezentului Document. 

Informatiile furnizate SC KA&MA TRADING SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. SC KA&MA TRADING SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail catre terti, nu incurajeaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea de a sterge adresa de e-mail furnizata din baza de date.

Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei si includ TVA (19%). Cu exceptia cazurilor in care se prevede altfel, preturile produselor afisate pe Best Sleep reprezinta preturile finale de achizitie si includ TVA (taxa pe valoarea adaugata de 19%, valabila in Romania). Preturile finale de achizitie pot fi preturi sugerate de producatori sau furnizori sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Preturile finale de achizitie pot sa nu reprezinte cele mai competitive preturi pe un anumit segment de produse sau pentru o anumita perioada. Discounts, reductions and promotions are not cumulative.

Pretul, metoda de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. SC KA&MA TRADING S.RL va emite Cumparatorului o factura pentru Bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.     Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de dumneavoastra. Va rugam sa completati corect formularul si sa indicati persoanele carora li se fac facturarea si livrarea. Adresa de e-mail este extrem de importanta deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi trimise prin e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda.Mai mult decat atat, Compania nu va putea sa va contacteze si sa va informeze despre starea comenzii dumneavoastra. Daca adresa de livrare nu este aceeasi cu adresa de facturare, indicati acest lucru. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a anula comenzile incomplete sau efectuate fara informatii de baza (de exemplu: numele cumparatorului, numarul de telefon de contact, adresa de e-mail, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitatea de plata).

In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza erorilor tipografice sau a erorilor de pret sau a informatiilor despre produs, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele care prezinta eroarea. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in avans. In acest caz, banii vor fi returnati cat mai curand posibil. In cazul Bunurilor care sufera modificari la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice pentru saltele: latime, lungime, inaltime etc.), nu se accepta returnarea Bunurilor.

Produsele comercializate prin www.bestleep.ro sunt noi, comercializate in ambalaj propriu sau resigilate (in acest caz se mentioneaza clar motivul pentru care produsul a fost resigilat) iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificatul de garantie. . 

SC KA&MA TRADING SRL își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții care manifestă un comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au refuzat livrările în istoricul comenzilor.

Produsele comercializate de www.bestleep.ro pot fi livrate doar pe baza unei comenzi online sau in magazinul Best Sleep din Timisoara. Comanda online nu necesita rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de sistem. O comanda care contine un produs cu statutul: In Stoc, nu poate fi onorata daca o alta comanda a fost inregistrata pentru acelasi produs inainte de aceasta cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizat. 

3. Politica de vanzare online

Accesul pentru plasarea unei Comenzi este permis oricărui Client/Cumparator.

Din motive justificate, KA&MA TRADING SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea plasarii unei Comenzi si/sau la unele dintre modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca pe baza comportamentului sau activitatii Clientului/ Cumpărător pe Site, acțiunile sale ar putea prejudicia KA&MA TRADING SRL în orice fel. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul poate contacta Departamentul de Relatii cu Clientii al KA&MA TRADING SRL pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate anterior.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate face prin interactiune directa cu acesta sau prin adresele mentionate in sectiunea „contact” a Site-ului. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa furnizeze justificari pentru aceasta.

In cazul platilor online, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru orice alte costuri suplimentare suportate de Cumparator, inclusiv, dar fara a se limita la, comisioanele de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului, in cazul in care moneda emiterii acestuia difera de lei. Cumparatorul este singurul responsabil pentru aceasta actiune.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind folosite exclusiv in scop de prezentare.

4. Documente contractuale

By placing an electronic, telephone order on www.bestsleep.ro, the   Buyer agrees to the form of communication (telephone, chat or e-mail) through which SC KA&MA TRADING SRL carries out its operations.

The order is composed as follows: clear mentions of the delivery and invoicing dates, its specific conditions; the Buyer's specifications (where applicable); the notification received by the Buyer, after placing the Order, has the role of information and does not represent the acceptance of the Order. This notification is made electronically (e-mail) or by telephone.

If the Seller confirms the order, this will imply full acceptance of the terms and conditions of the order by the Buyer.   The acceptance of the order by the Seller is considered completed when there is a verbal or electronic confirmation from the Seller to the Buyer, without requiring a confirmation of receipt from the Buyer.

This Agreement enters into force upon confirmation of the order by the Seller. Confirmation is done by phone, electronically or verbally. The general terms and conditions of sale will form the basis of the Contract thus concluded, in addition to them being the Certificate of Guarantee issued by SC KA&MA TRADING SRL

Din motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda. In cazul in care modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda, va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau numarul de telefon furnizat Vanzatorului in momentul plasarii Comenzii si va returna suma platita. 

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul in care Cumparatorul primeste de la Vanzator, prin e-mail si/sau SMS, notificarea de expediere a Comenzii.

5. Comanda

Clientul/Cumparatorul poate plasa Comenzi pe Site, adaugand Bunurile si/sau Serviciile dorite in cosul de cumparaturi, iar apoi finaliza Comanda prin plata prin una dintre metodele indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau Serviciu este disponibil pentru cumparare atata timp cat exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, fara finalizarea Comenzii, nu are ca rezultat inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul este de acord ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii, iar Vanzatorul il poate contacta, prin orice mijloc disponibil/ agreat de catre el, in orice situatie in care este necesar sa contacteze Cumparatorul.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreuna din parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

- datele furnizate de Client/Cumparator pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in termenul legal de retragere din contract, acesta trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este platita, Vanzatorul va rambursa suma in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumparatorul informeaza Vanzatorul de decizia sa de a se retrage din Contract. Suma va fi returnata astfel: - pentru Comenzile achitate cu Op/Ramburs/ Card Bancar-> prin transfer bancar;

Unele dintre produse beneficiaza de anumite reduceri/bonusuri atunci cand sunt achizitionate in aceeasi comanda impreuna cu un alt produs. Aceste reduceri pot fi vazute si in confirmarea comenzii primite de client si sunt distribuite valoric pe cosul de produse incluse in promotie.

Promotia este valabila doar daca clientul pastreaza comanda cu pachetul de produs ales initial. Daca renunti la unul dintre produsele din pachet, promotia nu va mai fi pastrata si reducerea aplicata va fi anulata. Produsul pentru care clientul pastreaza optiunea de comanda revine la pretul integral, urmand ca acesta sa fie pretul platit la momentul onorarii comenzii.

In cazul in care un client doreste sa returneze un produs care a beneficiat de reducere sau a generat un bonus suplimentar, la momentul achizitiei, prin plasarea acestuia in comanda in asociere cu alte produse, va fi supus urmatoarelor reguli de returnare a banilor:

5.1 Returnarea banilor se va face in maxim 14 zile de la data anuntarii deciziei de retur, in contul bancar furnizat de client in formularul de retur.

5.2 Deoarece produsul a facut parte dintr-o promotie, numai prin asociere cu celelalte produse, reducerile/bonusurile oferite in comanda initiala sunt anulate. Preturile produselor pastrate de client revin la valoarea de dinainte de aplicarea reducerii, reducere obtinuta prin combinarea comenzii cu produsul de returnat. Suma de returnat clientului este egala cu diferenta dintre valoarea platita de client si pretul initial al produselor pastrate (fara reducerea aplicata pentru cantitatea de produse).

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (cea mai recenta data). va fi luat).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de Cumparator nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul despre acest fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat cunostinta de acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de a rezilia Contractul.

5.3 Plata cu cardul

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard).

Daca ati ales metoda de plata „Online prin card bancar”, este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra pe pagina securizata a procesatorului de plati.

- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin sistemul „3-D Secure” dezvoltat de organizatii care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele efectuate. la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

- „3-D Secure” asigura in primul rand ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, in orice moment, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in Visa sisteme si MasterCard.

IMPORTANT DE STIUT! - NU SE PERCEAZA COMISION PENTRU PLATILE CU CARD BANCAR!

5.4 Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi

Dupa ce introduceti numarul cardului pe pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una dintre bancile agreate de magazin si va afisa o lista in care puteti alege numarul de rate. doriti (card de credit emis de Banca Transilvania, BCR, BRD Finance, Alpha Bank).

6. Drepturile de proprietate intelectuala

Continutul site-ului www.bestleep.ro, asa cum este definit in preambul - texte, imagini, grafica web, scripturi, programe, baze de date, precum si materialele care fac obiectul comunicarilor prin email - apartine SC KA&MA TRADING SRL, fiind protejata de legea dreptului de autor si cea a drepturilor de proprietate intelectuala si industriala.

Clientului/Cumparatorului nu ii este permis sa copieze, sa distribuie, sa publice, sa transfere catre terti, sa modifice si/sau sa modifice in alt mod, sa utilizeze, sa faca legatura catre, sa afiseze, sa includa orice Continut in orice context, altul decat cel intentionat initial de Somproduct, sa includa orice Continut in afara Site-ului, inlaturarea semnelor care semnifica dreptul de autor al KA&MA TRADING SRL asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distribuirea materialelor realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, cu exceptia acordului expres scris al KA&MA. TRADING SRL.

Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau necomerciale, numai daca acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

Folosirea sau reproducerea oricaruia dintre elementele enumerate mai sus, fara acordul prealabil scris al SC KA&MA TRADING SRL, se pedepseste conform legilor in vigoare.

Orice incercare de orice fel de modificare a imaginii si informatiilor de pe acest site www.bestleep.ro, cu exceptia titularului legal al acestuia - SC KA&MA TRADING S.RL, fara acordul prealabil al SC KA&MA TRADING S.RL, da unilateral si dreptul neechivoc al SC KA&MA TRADING SRL de a face uz de toate prerogativele sale pentru a se adresa instantelor judecatoresti competente pentru sanctionarea acestor fapte.

Orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise in mod expres de prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, daca exista, este interzisa.

7. Drepturile si obligatiile vanzatorului

Vanzatorul isi va folosi cunostintele profesionale si tehnice pentru a obtine rezultatul stipulat in comanda si va livra bunurile si serviciile care corespund cerintelor, nevoilor si specificatiilor cumparatorului;

Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara notificare prealabila. De asemenea, din motive legate de spatiu si de coerenta structurii informatiilor, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi pentru a prezenta cele mai relevante informatii, astfel incat produsul sa fie folosit in parametrii pentru care a fost achizitionat. Imaginile produselor sunt, de asemenea, informative si pot exista diferente intre acestea si produs;

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “Contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

S.C. KA&MA TRADING S.R.L. poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

8. Transferul proprietatii

Dreptul de proprietate asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferat in momentul platii de catre Cumparator in locatia indicata in comanda (inteles prin livrare - semnatura de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnatura de primire pe factura fiscala). in cazul livrarilor efectuate de personalul SC KA&MA TRADING SRL).

Clientul are obligatia de a verifica daca ambalajul nu este rupt, ca nu prezinta urme de zgarieturi, lovituri, pete la primirea produsului si poate refuza produsul daca prezinta semne de manipulare defectuoasa si sa incheie un raport verbal cu reprezentant al firmei de curierat.

9. Livrarea marfurii

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistemul de curierat, va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Livrarea produselor de pe site-ul www.bestleep.ro este gratuita.

10. Acceptare

Acceptarea se va face atunci cand bunurile si serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in comanda. Daca cumparatorul descopera ca produsele livrate nu sunt conforme cu specificatiile tehnice, atunci vanzatorul va aduce produsele si serviciile in conformitate. De asemenea, pentru produsele comercializate si livrate de SC KA&MA TRADING SRL, prin intermediul site-ului www.bestleep.ro, Cumparatorul beneficiaza de returnarea produselor in termen de 14 zile. Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligatia sa sesizeze in scris pe adresa de email office@bestsleep.ro orice defect in termen de maxim 5 zile de la receptionarea produselor. In momentul in care clientul receptioneaza produsul, acest are obligatia sa verifice integritatea ambalajului coletului in prezenta agentului de curierat. Daca coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligatia de a refuza primirea acestuia si de a specifica in comentariile procesului verbal incheiat cu agentul starea coletului in momentul livrarii.

Clientul are obligatia sa verifice integritatea fiecarui element inainte de asamblare si sa nu asambleze produsul in cazul in care constata defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului in aceste conditii, atrage dupa sine pierderea garantiei.

11. Garantia produsului

Toate produsele comercializate de site-ul www.bestleep.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj propriu.

Toate produsele comercializate si livrate sunt insotite de certificatul de garantie emis direct de SC KA&MA TRADING SRL Certificatul de garantie contine instructiunile generale de utilizare si conditiile de garantie.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in 48 de ore de la primirea marfii, la office@bestleep.ro. Orice notificare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In caz de viciu, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de SC KA&MA TRADING SRL, se deconteaza la locul de munca al societatii, str. Chemistilor nr. 5-9, Timisoara, iar conditiile de garantie sunt in conformitate cu OG 21/1992, Legea 449/2003 si OG 174/2008.

Pentru orice categorie de produse, următoarele sunt strict interzise:
 

- asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;

– despachetarea folosind obiecte ascuțite sau dure; materiale de tăiere sau zgâriere;

– frecarea de alte suprafete sau cu substante abrazive (solutii de curatare);

- folosirea sau depozitarea produselor in medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum si in medii cu variatii de temperatura;

– amplasarea produsului în apropierea surselor de căldură; udarea produselor; rularea, îndoirea sau curbarea saltelelor în timpul transportului și manipulării; 

Garantia se deconteaza in maxim 15 zile calendaristice.

12. Politica de returnare

Conform legislatiei romane, puteti returna produsele achizitionate de pe www.bestleep.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fara a fi nevoie sa justificati decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonantei nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii.

Termeni si conditii pentru returnarea produselor

Clientul trebuie sa solicite in scris ca doreste sa returneze produsele achizitionate prin e-mail la adresa: office@bestleep.ro.

Costul de retur este fix, pentru fiecare produs din comanda. In functie de categoria de produse careia ii apartine produsul, se percepe un cost dupa cum urmeaza:

-Dimensiunile saltelei:

90×200= 85 ron, 140×200=120ron, 160×200=140ron, 180×200=155ron

- Toppers 25 ron, perne/ pilote 17 ron, perne decorative 15 ron, canapele click-clack 140 ron

Pe langa costul fix de retur perceput de SCKA&MA TRADING SRL, se percepe un cost fix/kilometru perceput de agentia de curierat pentru destinatiile din afara razei agentiei de curierat.

Produsul se ridica exclusiv de catre agentii firmei de curierat de la adresa clientului, in maxim 3 zile lucratoare.

Timpul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.

Conditii generale de returnare

Consumatorul are dreptul sa notifice comerciantului in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul serviciilor, de la incheierea contractului, in conformitate cu prevederile prevederile articolului nr. .4 lit.b din Ordonanța nr. 130/2000.

Daca un produs oferit de SC KA&MA TRADING SRL este diferit de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna in conformitate cu prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare. Produsele trebuie returnate în stare de produs nou, în ambalajul original, nedeteriorate, în stare de funcționare, și însoțite de toate accesoriile (inclusiv hardware), documente originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție), bine ambalate si protejate in timpul transportului.

In cazul in care produsul returnat este deteriorat, are pete, urme de asamblare, uzura sau utilizare excesiva, zgarieturi, intepaturi, lovituri, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru acoperirea pretului. diferenta dintre un produs nou si un produs deja folosit sau daca acesta se afla intr-o stare care nu ne permite sa-l remarketam, ne rezervam dreptul de a refuza produsul. In cazul unui refuz, costurile de transport pentru retur sunt in sarcina expeditorului.

Returnarea banilor se va face in maxim 14 zile de la data anuntarii deciziei de retur, in contul bancar furnizat de client in e-mailul cererii de retur.

Produsele realizate la comanda in dimensiuni atipice nu pot fi returnate. Aceste produse au fost create special pentru tine. Prin produse la comanda intelegem orice produs care a fost personalizat in functie de preferintele clientului (dimensiune: lungime, latime, inaltime; material de suprafata - prin specificarea unui cod de material sau orice alta modificare fata de modelul standard prezentat pe pagina produsului de pe site-ul www.bestleep.ro), conform articolului 16, lit. c, din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014.

In situatia in care clientul doreste ca produsul pe care il returneaza sa fie schimbat cu un alt produs, mentionati acest lucru intr-un e-mail la adresa office@bestleep.ro. Produsul returnat trebuie sa respecte termenii si conditiile de returnare a produselor, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

In cazul in care noul produs are un pret mai mare, clientul va plati diferenta, iar daca pretul este mai mic, SC KA&MA TRADING SRL va rambursa diferenta de pret (in termen de 14 zile de la data primirii/primirii produsului), catre Cont IBAN comunicat in prealabil. In caz de modificare, termenul de livrare pentru noul produs se stabileste de comun acord cu clientul. In functie de disponibilitate, timpul de livrare pentru noul produs poate fi intre 1 si 4 saptamani din momentul primirii produsului returnat.

Verificarea produselor

La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului. In cazul in care coletele au ambalaj deteriorat in momentul primirii lor, este obligatorie incheierea unui Proces Verbal cu agentii de curierat, in care se noteaza livrarea cu ambalajul deteriorat sau se refuza primirea.

Retur saltele, suprafețe, perne și pilote

In cazul saltelelor, topper-urilor, pernelor si pilotelor din motive de igiena, acestea trebuie returnate sigilate conform art. 16 lit.e din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014.

In cazul in care salteaua sau topperul returnat este desigilat (prin desigilare intelegem deschiderea ambalajului din folie care acopera produsul) si nu poate fi vandut ca produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

In situatii exceptionale si de comun acord cu consumatorul, in cazul in care salteaua sau pernusul de saltea a fost desigilat, putem accepta returnarea produsului prin perceperea unui cost de 30% din valoarea acestuia, cost care reprezinta diferenta de pret intre un nou produs. produs si un produs desigilat. Acest cost va fi dedus din suma de bani care urmeaza a fi returnata. Starea produsului sigilat/desigilat trebuie specificat la completarea e-mailului privind returul produsului. Daca in momentul primirii se constata ca produsele sunt desigilate, iar consumatorul nu si-a exprimat acordul cu privire la suportarea costurilor de 30% din valoarea produsului, produsul va fi refuzat, iar costurile de transport dus-intors. va fi suportat de expeditor.

Pernele si pilotele nu pot fi returnate daca au fost desigilate.

Saltelele sau topperele la comanda nu pot fi returnate. Aceste produse au fost create special pentru tine. Prin produse la comanda intelegem orice: dimensiune (lungime, latime sau grosime), acoperire a suprafetei, forma etc. care nu se afla in descrierea de baza a modelului comandat, conform articolului 16, lit. c, din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014.

In cazul in care comanda dumneavoastra contine mai multe produse, iar doar unele dintre ele sunt defecte, daca doriti sa returnati intreaga comanda, taxa de retur se va percepe in conformitate cu termenii si conditiile prezentului regulament.

Daca returnati un produs care prezinta un defect de fabricatie sau un defect survenit in urma transportului, constatat printr-un protocol cu agentul de curierat, acesta trebuie returnat in exact aceleasi conditii ca si restul produselor care fac obiectul aceasta reglementare (cu exceptia impozitului de returnare).

Daca produsul returnat prezinta si alte defecte fata de cele notate in email-ul de retur (exemplu: are pete, prezinta urme de asamblare, uzura sau utilizare excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice, este murdar sau are lipsa feroneriei), ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru acoperirea defectelor suplimentare ale produselor sau daca acesta se afla intr-o stare care nu ne permite sa-l remarketam, ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

Nemultumirea cu aspectul, culoarea, textura materialului nu constituie defecte ale produsului. Returnarea produselor pe baza acestor motive nu este scutita de taxa de retur.

Sunteti responsabil pentru integritatea produselor in timpul transportului produselor returnate:

La receptia produsului returnat se intocmeste o declaratie de constatari si se realizeaza fotografii pentru a se putea dovedi scaderea valorii produselor (daca este cazul).

Recomandari de ambalare

Pentru a proteja produsul in timpul transportului, va recomandam sa tineti cont de urmatoarele instructiuni de ambalare:

Ambalarea saltelelor

Recomandam ambalarea saltelelor in folie de polietilena cu grosimea de minim 0,10 mm si intr- o cutie de carton (ca cea in care a fost trimis coletul). Marginile foliei trebuie bine inchise cu banda adeziva pentru ambalare – scotch, pentru a proteja produsul de praf.

Ambalarea pernelor

Va recomandam sa impachetati pernele si paturile in folie de polietilena cu grosimea de minim 0,10 mm si intr- o cutie de carton (ca cea in care a fost trimis coletul). Marginile foliei trebuie bine inchise cu banda adeziva pentru ambalare – scotch, pentru a proteja produsul de praf.

Ambalarea canapelelor

Recomandam ambalarea produselor din aceasta categorie in folie extensibila pentru protejarea produsului impotriva prafului si in folie de polietilena cu o grosime de minim 0,10mm, feroneria si cadrul patului in cutia de carton in care a fost livrat produsul.

13. Forta majora

Niciuna dintre parti nu va fi responsabila pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca aceasta neexecutare se datoreaza unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, aflat in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. KA&MA TRADING SRL, afiliatii sai si/si in general furnizorii de produse sau servicii catre aceasta, nu pot fi facuti raspunzatori pentru nicio intarziere sau eroare rezultata direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa KA&MA TRADING SRL. Aceasta scutire include, dar nu se limiteaza la : erori in functionarea echipamentului tehnic, defectiunea conexiunii la Internet, esecul conexiunilor telefonice, virusii informatici, accesul neautorizat la sisteme, erori de operare, de la KA&MA TRADING SRL precum si cazurile de forta majora prevazute de legislatia romana in vigoare.
Daca, in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii acestuia, evenimentul mentionat nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea integrala a Contractului, fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde alte daune-interese. -interesele de la celalalt.

14. Legea aplicabila

Serviciile oferite de KA&MA TRADING SRL sunt guvernate de prevederile legilor romane, in special Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, HG 448/2005 si Directiva Europeana CE/96/ 2002. Termenii si conditiile KA&MA TRADING SRL sunt supuse legislatiei romane. In caz de litigiu se va incerca mai intai o solutie pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul KA&MA TRADING SRL. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre parti vor fi supuse solutionarii de catre instantele judecatoresti competente din raza municipiului Timisoara.

Ai nevoie de ajutor?

Ne poti trimite un mesaj folosind formularul de mai jos: