TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

  1. DEFINITII SI TERMENI

 

SC KA&MA TRADING SRL, cu sediul social in Str. Riga, nr.4, loc. Mosnita Noua, Jud. Timis, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J35/105/2011, cod fiscal RO 27921414.

Vanzator – SC KA&MA TRADING SRL, Best Sleep marca inregistrata a SC KA&MA TRADING SRL

Site –www.bestsleep.ro si subdomeniile acestuia

Cumparator– persoana fizica/ persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face cont in Site si emite o Comanda.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SC KA&MA TRADING SRL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SC KA&MA TRADING SRL si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Comanda– un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Campanie – actiunea de a expune in scop commercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de Vanzator.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Contract – reprezinta contractul la distanta conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014, incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut
•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Recenzie – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Somproduct, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

 

  1. CONDITII GENERALE

 

Plasarea unei comenzi catre S.C. KA&MA TRADING  S.R.L. reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din prezentul Document.

Informatiile furnizate catre S.C. KA&MA TRADING S.R.L. sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. S.C. KA&MA TRADING S.R.L. nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incureajaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.

Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA (19%).

Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

Pentru achizitionarea produselor ce se produc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 50% din valoarea produsului.

In cazul Bunurilor care sufera modificari la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice la saltele: latime, lungime, inaltime etc. ), nu se accepta returnarea Bunurilor.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda.  S.C. KA&MA TRADING  S.R.L. va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

Ne rezervam dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza (de exemplu: nume cumparator, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plata).

In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau informatiile despre produs, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.

Ne rezervam dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare prealabila.

Produsele comercializate prin intermediul www.bestsleep.ro sunt  noi, comercializate in ambalaj propriu sau resigilate ( in acest caz este mentionat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat )iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.

S.C. KA&MA TRADING S.R.L. isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.

S.C. KA&MA TRADING S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara nevoie de preaviz.

Produsele comercializate de www.bestsleep.ro se pot livra numai in baza unei comenzi online sau in magazinul Best Sleep din Timisoara. Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda care contine un produs cu statusul: In  Stoc, nu poate fi onorata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inainte ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizandu-se.

 

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate KA&MA TRADING SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel KA&MA TRADING SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al KA&MA TRADING SRLpentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice, telefonice, pe www.bestsleep.ro,  Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, chat sau e-mail) prin care S.C. KA&MA TRADING S.R.L. isi deruleaza operatiunile.

Comanda este alcatuita astfel:

  1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;
  2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica din partea Cumparatorului o acceptare completa a termenilor si conditiilor comenzii.  Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala sau electronica din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre S.C. KA&MA TRADING S.R.L.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

 

  1. COMANDA

 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar;

Unele dintre produse beneficiaza de anumite discounturi/bonusuri in momentul in care sunt achizitionate  in cadrul aceleeasi comenzi impreuna cu un alt produs. Aceste discounturi se pot vedea si in confirmarea de comanda primita de catre client si se distribuie valoric pe cosul de produse inclus in promotie.

Promotia este valabila doar daca clientul pastreaza comanda cu pachetul de produse alese initial. Daca renunta la unul dintre produsele din pachet, promotia nu se mai pastreaza si reducerea aplicata se anuleaza. Produsul pentru care clientul isi pastreaza optiunea de comanda revine pe pretul integral, urmand ca acesta sa fie pretul achitat in momentul onorarii comenzii.

Daca un client doreste sa returneze un produs care a beneficiat de un discount sau a generat obtinerea unui bonus suplimentar ,in momentul achizitiei, prin introducerea lui in comanda in asociere cu alte produse se va supune urmatoarelor reguli de returnare a banilor:

5.1 Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

5.2 Pentru ca produsul facea parte dintr-o promotie, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite in comanda initiala se anuleaza. Preturile produselor  pastrate de catre client revin la valoarea de dinaintea aplicarii discountului, discount obtinut prin asocierea in comanda cu produsul care urmeaza a fi returnat. Suma care urmeaza a fi inapoiata clientului este egala cu diferenta dintre valoarea achitata de catre client si pretul initial al produselor pastrate (fara reducerea aplicata pentru cumul de produse ).

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

5.3 Plata cu cardul

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard).

 

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectueaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 

5.4 Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi

 

Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.

Prin card de credit emis de Banca Transilvania  (Programul Star BT)

Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in 12 RATE fara dobanda.

Card STAR Forte

Sunt incluse in programul STAR Card  cardurile de cumparaturi:  STAR Forte,  STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium

 

 

Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica aici ( http://www.starbt.ro/star-forte/?utm_source=afiliat&utm_medium=banner&utm_campaign=siteuri-partenere  ) si platile online devin mai simple ca oricand:

Rate fara dobanda  perioada de gratie de pana la 56 de zile

 gratiscomision zero la toate cumparaturile  fara dobanda plati sigure pe internet

 

Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.

http://www.starbt.ro/images/icon-phone.png 0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila

http://www.starbt.ro/images/icon-phone.png *8028  Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
http://www.starbt.ro/images/icon-phone.png 0264.594.337  Apelabil din orice retea, inclusiv international


Prin card de credit emis de BCR

 

Description: http://www.f64.ro/downloads/pt%20site/Plata_rate/VISA_MasterCard%20STANDARD.jpgE usor sa faci cumparaturi cand ai CARDUL BUN DE PLATA de la BCR! Ai RATE fara dobândă si reduceri la comerciantii parteneri!

 

Plateste prin cardul tau de credit BCR pe website http://www.bestsleep.ro si beneficiezi de oferta standard de  12 rate fara dobanda!

 

Cine poate plati in rate? Sunt înscrişi automat şi gratuit toţi clienţii care deţin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program şi care, la momentul efectuării tranzacţiei la comercianţii parteneri ai BCR, solicită facilitatea „Rate fără dobândă”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobândă sunt:

•             BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless)

•             BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa

•             MasterCard GOLD EUR

•             EPB Platinum sau World Signia MasterCard

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata “Online prin card bancar”, introduceti datele cardului dvs BCR si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre BCR prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Vrei si tu cardul BUN DE PLATA de la BCR?

•             Aplica acum pe  www.bcr.ro sau

•             Trimite SMS la 1780, tarif normal, cu textul “Card” şi vei fi contactat de catre un operator bancar sau

•             Apeleaza gratuit, non-stop, din orice reţea naţională InfoBCR la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227)

Spor la cumparaturi!

 

Prin card de credit emis de BRD Finance

Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :

–        alegi produsele dorite

–        alegi optiunea de plata  potrivita  nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta : 

a)     plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile :  0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie,  0% comision pentru tranzactia efectuata.

b)     plata in rate cu 0% dobanda, alegand  durata  de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.

 

Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si  optiunile de plata, precum si  exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.

 

 

Prin card de credit emis de Alpha Bank

“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau  de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD,  MASTERCARD CREDIT)

Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu.

Confort – pentru optiunea de plata in rate nu este nevoie sa aplici, sa programezi in avans sau sa faci rost de documente suplimentare. Trebuie doar sa soliciti plata bunurilor cu cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank in numarul de rate dorit si permis de comerciantii parteneri.

Convenabil – bunuri achizitionate prin optiunea de plata in rate cu cardul fara dobanda. Pentru bunurile astfel achizitionate, pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%.

Flexibilitate – poti folosi plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card.

Libertate – esti liber sa folosesti plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine din maximul permis; Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit, iar prin serviciul de debitare directa poti alege ca suma totala datorata sau suma minima de plata, sa fie rambursata automat din contul tau curent deschis la banca, in aceeasi valuta cu cea a cardului.”

 

  1. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Continutul site-ului www.bestsleep.ro, astfel cum este definit in preambul – texte, imagini, grafica web, scripturi, programe, baze de date, precum si materialele ce fac obiectul comunicarilor prin email – apartine S.C. KA&MA TRADING S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor si cea a drepturilor de proprietate intelectuala si industriala.

Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Somproduct, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al KA&MA TRADING SRL asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al KA&MA TRADING SRL.

Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

Utilizarea sau reproducerea oricaror elemente din cele enumerate mai sus, fara acordul scris prealabil al S.C. KA&MA TRADING S.R.L., se pedepseste conform legilor in vigoare.

Orice incercare de orice natura de modificare a imaginii si informatiilor din prezentul site www.bestsleep.ro, cu exceptia detinatorului sau legal – S.C. KA&MA TRADING  S.R.L., fara acordul prealabil al S.C. KA&MA TRADING  S.R.L., da dreptul unilateral si neechivoc ca S.C. KA&MA TRADING S.R.L. sa faca uz de toate prerogativele sale de a se adresa instantelor legal competente pentru sanctionarea acestor fapte.

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

  1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE VANZATORULUI

Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in comanda si va livra bunurile si serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile cumparatorului;

Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs;

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “Contact”. Vor fi excluse din site sau  ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

S.C. KA&MA TRADING S.R.L.  poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

 

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII

 

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul SC KA&MA TRADING S.R.L).

Clientul are obligatia ca la primirea produsului sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgarieturi, lovituri, pete si poate refuza acel produs in cazul in care prezinta urme de manipulare defectuoasa si sa incheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.

 

  1. LIVRAREA BUNURILOR

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Livrarea produselor de pe site-ul www.bestsleep.ro este gratuita .

 

  1. ACCEPTAREA

Acceptarea va fi facuta atunci cand bunurile si serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in comanda. In cazul in care cumparatorul descopera ca produsele livrate  nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci vanzatorul va aduce la conformitate produsele si serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de S.C. KA&MA TRADING S.R.L., prin intermediul site-ului www.bestsleep.ro , Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile.  Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligatia sa sesizeze in scris pe adresa de email office@bestsleep.ro orice defect in termen de maxim 5 zile de la receptionarea produselor. In momentul in care clientul receptioneaza produsul, acest are obligatia sa verifice integritatea ambalajului coletului in prezenta agentului de curierat. Daca coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligatia de a refuza primirea acestuia si de a specifica in comentariile procesului verbal incheiat cu agentul  starea coletului in momentul livrarii.

Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.

 

  1. GARANTIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.bestsleep.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj propriu.

Toate produsele vandute si livrate sunt insotite de certificatul de garantie emis direct de S.C. KA&MA TRADING S.R.L. Certificatul de garantie contine instrunctiunile generale de utilizare si conditiile de garantie.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa office@bestsleep.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de S.C. KA&MA TRADING S.R.L., se solutioneaza la punctul de  lucru al societatii str. Chimistilor nr.5-9, Timisoara.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

-asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;

– dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;

– tăierea sau zgârierea materialelor;

– frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;

– folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;

– așezarea produsului lângă surse de căldură;

– udarea produselor;

– roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

 

  1. POLITICA DE RETURNARE

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.bestsleep.ro  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

 

Termenii şi condițiile de returnare a produselor

Clientul trebuie să solicite în scris ca doreste sa returneze produsele achizitionate prin e-mail la adresa: office@bestsleep.ro.

Costul de retur este fix, pentru fiecare produs din comandă. În funcție de categoria de produs din care face parte produsul se percepe un cost după cum urmează:

-Saltele dimensiuni:

90×200= 85 ron

140×200=120ron

160×200=140ron

180×200=155ron

-Toppere 25 ron

-Perne/pilote 17 ron

-Perne decor 15 ron

-Canapele click-clack 140ron

Pe langa costul de retur fix perceput de S.C.KA&MA TRADING S.R.L. se percepe un cost fix/kilometru perceput de agentia de curierat pentru destinatiile aflate in afara razei de actiune a agentiei de curierat .

Produsul este preluat exclusiv de către agenții firmei de curierat de la adresa clientului, în maxim 3 zile lucrătoare.

Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.

 

CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, intepaturi, lovituri,  este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în e-mailul solicitarii de returnare.

Produsele efectuate la comandă pe dimensiuni atipice nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.bestsleep.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.

În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează sa fie schimbat cu un alt produs, mentioneaza acest lucru intr-un e-mail pe adresa office@bestsleep.ro. Produsul returnat trebuie sa respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor.

Dacă produsul nou are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic SC KA&MA TRADING SRL va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul IBAN comunicat în prealabil. În cazul schimbării,  se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 4 săptămâni din momentul recepţionării produsului returat.

 

VERIFICAREA PRODUSELOR

La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții de curier, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea.

Returnarea Saltelelor, Topperelor, Pernelor și Pilotelor

În cazul saltelelor, topperelor, pernelor și pilotelor din motive de igienă acestea trebuie returnate sigilate conform Art. 16 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Dacă salteaua sau topperul returnat este desigilat (prin desigilare înțelegem deschiderea ambalajului din folie care acoperă produsul) și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

În situații excepționale și de comun acord cu consumatorul, dacă salteaua sau supra salteaua a fost desigilată, putem accepta returul produsului prin perceperea unui cost de 30 % din valoarea acestuia, cost care reprezinta diferenta de preț dintre un produs nou și un produsul desigilat. Acest cost va fi reținut din suma de bani care trebuie returnată. Starea produsului sigilat/desigilat trebuie specificată în momentul completării e-mailului referitor retur produs. Dacă în momentul recepției se constată că produsele sunt desigilate, iar consumatorul nu și-a exprimat acordul cu privire la suportarea costurilor de 30% din valoarea produsului, produsul va fi refuzat, iar costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.

Pernele și pilotele nu pot fi returnate dacă au fost desigilate.

Nu pot fi returnate saltele sau toppere confecţionate pe comandă. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice: dimensiune (lungime, lăţime sau grosime), husă de suprafaţă, formă, etc care nu se află în descrierea de bază a modelului comandat, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

 

RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, se va percepe taxa de retur în conformitate cu termenii și condițiile prezentului regulament.

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în e-mailul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:

La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).

 

RECOMANDĂRI DE AMBALARE

Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:

AMBALAREA SALTELELOR

Vă recomandăm ambalarea saltelelor în folie de polietilena  cu grosime de minim 0,10 mm si in  cutie de carton (ca si cel in care a fost expediat pachetul). Marginile foliei trebuie închise bine cu bandă adezivă pentru ambalaj– scotch, pentru a proteja produsul împotriva prafului.

AMBALAREA PERNELOR/PILOTELOR

Vă recomandăm ambalarea pernelor si pilotelor în folie de polietilena  cu grosime de minim 0,10 mm si in  cutie de carton (ca si cel in care a fost expediat pachetul). Marginile foliei trebuie închise bine cu bandă adezivă pentru ambalaj– scotch, pentru a proteja produsul împotriva prafului.

 

AMBALAREA CANAPELELOR

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și in folie de polietilena cu grosime de minim 0,10mm, feroneria si somiera in cutia de carton in care a fost livrat produsul. 

 

  1. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

  1. LEGEA APLICABILA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre KA&MA TRADING SRL si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Timisoara.